Incandescent wisp

Divination (česky přeložitelné jako věštění / prorokování) je shromažďovací a výrobní dovednost, která byla vyvinuta krátce po začátku šestého věku. Zahrnuje to získávání zbytkové životní síly boha Guthixe, která unikla po celém Gielinoru. Hráči shromáždí božskou energii z obláčku (v originále wisps). Tato energie se dále využívá na výrobu předmětů.

Chcete-li se dozvědět více o dovednosti věštění a začít cvičit, můžete si promluvit s Orlou Fairweatherovou ve Věštícím táboře jižně od Draynorského vězení. Řekne vám, že existuje mnoho obláčku, které se nachází po celém Gielinoru a že nich může hráč shromažďovat vzpomínky.

Seznam lokací Editovat

Level Název obláčku Česky Lokace XP za sklizeň XP za přeměnu
1 Pale Bledý Na západ od Lumbridge kráteru, v blízkosti věštícího tábora. 1 3
10 Flickering Blikající Severně od města Falador, hned za hradbou. 2 4
20 Bright Jasný Mezi městem Varrock a Digsite. 3 5
30 Glowing Žhavý Jihovýchodně od Seers' Village a jižně od pole lnu. 4 7
40 Sparkling Jiskřivý Jihovýchodně od Rellekky, u stromu se zlatými jablky. 5 12
50 Gleaming Zářící Ve středu džungle na ostrově Karamja, severo-východně od Shilo Village. 6 19
60 Vibrant Vibrující Severně od minihry Mobilising Armies. 7 25
70 Lustrous Lesklé Severně od Canifis, na východ od Slayer Tower. 8 32
75 Elder Starší V Elder Halls po dokončení Fate of the Gods questu. 8,5 33,5
80 Brilliant Brilantní Na východ od Mage Training Arény. 9 35
85 Radiant Oslnivý Na ostrově Dragontooth. 10 38
90 Luminous Světelný Jižně od Sophanem. 11 42
95 Incandescent Žhavící Jižně od Poison Waste. 12 45
Harvesting a spring

Sklizeň Editovat

Chcete-li sklízet energii, hráč musí nejprve aktivovat obláček. To se provádí jednoduše pomocí volby "sklizeň" po kliknutí na obláček. Je tu také malá šance, že hráč bude sklízet obohacenou paměť, která poskytuje dvojnásobek běžné zkušenosti.

Vzpomínky (jak standardní, tak obohacené), se potom vhodí do energetické trhliny, která je poblíž. K dispozici jsou tyto 3 možnosti:

  • Vzpomínky na energii
    • Změní každou vzpomínku na 2-5 energie. Obohacené vzpomínky do dvojnásobek této částky.
    • Tato volba vytváří nejvíce zdrojů, ale dává pouze 1 XP za konverzi.
  • Vzpomínky na zkušenosti
    • Změní každou paměť na zkušenosti.
  • Vzpomínky na energii na zkušenosti
    • Změní energii a vzpomínky na zkušenosti. Každá standardní vzpomínka bude používat až 5 energií, a každá obohacená paměť bude používat až 10 energie. Výsledkem je vyšší míra zkušeností na větší cenu.

Přeměna Editovat

Přeměna je jedna z možných využití energie. Můžete použít božskou energii na přeměnu zdrojů nižší úrovně na zdroje vyšší úrovně.

Level Surovina Počet SurovinPotřebná energie Počet EnergieVýsledná surovina Exp.
13Logs 3flickering 2Oak logs3.3
16Raw sardines 3flickering 2Raw trout3.6
16Raw crayfish 3flickering 2Raw trout3.6
16Raw shrimp 3flickering 2Raw trout3.6
16Raw anchovies 3flickering 2Raw trout3.6
17Copper ore 3flickering 2Iron ore3.7
17Tin ore 3flickering 2Iron ore3.7
22Iron ore 3bright 2Silver ore5.2
26Uncut sapphire 3bright 2Uncut emerald5.7
29Iron ore 3bright 2Coal6
32Oak logs 3glowing 2Willow logs7.3
33Uncut emerald 3glowing 2Uncut ruby7.4
36Raw trout 4glowing 2Raw tuna7.7
39Silver ore 3glowing 2Gold ore8
42Uncut ruby 3sparkling 2Uncut diamond9.1
46Raw tuna 3sparkling 2Raw bass9.6
49Willow logs 3sparkling 2Maple logs10
58Uncut diamond 5gleaming 2Uncut dragonstone12
63Coal 3vibrant 2Mithril ore13.3
64gold charm 2vibrant 25green charm13.4
66Raw bass 3vibrant 2Raw monkfish13.7
72Maple logs 3lustrous 2Yew logs15.2
74green charm 3lustrous 75crimson charm15.4
76mithril ore 3lustrous 2Adamantite ore15.7
84crimson charm 2brilliant 150blue charm17.4
93Yew logs 3luminous 2Magic logs21.7
96Adamantite ore 6incandescent 10Runite ore23.2

V síti Wikia

Náhodná Wiki